STORY ABOUT MY MISERY LIFE :D

My photo
Malaysia
Hello! i'm momo, i was born in KL on 1993/10/08 around 5.45a.m (: i not really a good person , sometimes i will be a reallyreally nice person but sometimes i will be a devil person :D BHAHAHA , i'm reallyreally a rude girl , YES that my real attitude (: but i love that because i'm feel i'm great when i with people rude with me :D HEHEHE , if you do not like me , my attitude , my style . SOO get lost from me :) but i will respect someone when her/him nice , or respect me too :) that my RULES !! okey ? but i'm soo sorry if sometimes i will rude or arrogant to you , that me when i'm not in mood -.- huhhh , ILOVEMYSELF,ILOVEMYFAMILY,ILOVEMYFRIEND,ILOVEMYSUPERHIRO ,love them so manymany much :)) i dont know how to describe about me . HEHE , that all about me . BTW , thanks for read my blog or follows my blog , thanks again . muaccckkk :* hehe

Thursday 28 April 2011

im smiling but im hurt

today , macam apa je aku rasa . bangun tibatiba pening . then tunggu nik balik sekolah . pegang je HP dari tengah hari . kotkot nanti dia text or call . tapi langsung takada , then alehaleh pukul 7 dia call -.- sumpah sakithati oh , bukan sekali dua dia buat aku macamni . boleh dikatakan selalu la . then text dengan dia around 9 pm , then dia tak reply ! grrr . then aku text 'mana you pergi lagi?' dia takreply , aku call banyak kali jugak lah . then waitingggg . BHAHAHA , suka aku . bila dah lama sikit , aku call balik . aku tanya , 'buat apa je tadi? sape call? then dia cakap 'tadi ada orang miscall , then i call dia balik , i tanya siapa dia? then orang yg dia call tu "ZURA" , aku diam . then dia cakap "ZURA" tanya dekat i 'sampai bila i nak tunggu you' . aku terus letak HP sumpah aku nagiss , aku text Nik , 'betolla apa yang ZURA cakap kat i yang u suruh dia tunggu u? then Nik just reply "AHAHA" . aku ingat dia akan call aku , explain tapi langsung tak kott . alehaleh aku call dia 'Please try again later'  .aku text nik , ' Nik sumpah i kecewa dengan you ohh )': i rasa diri i ni macam TISSUE you sahaje , nak cari i , taknak you buang , you cakap you sayang bagaikan ?? tapi nape you buat i macamni , dah la i susah nak dapat spendtime ngn you .nak dengar you cakap ILOVEYOU pun susah . kadang i rasa i macam orang bodoh oh , terhegeh-2 kat you , tercari-2 you semua .but dia langsung tak reply )': until 11 pm , dia just text 'SAYANG' . hahaha . tu saja yang dia mampu reply ?? NVMIND Nik . )':


No comments:

Post a Comment